Moje pierwsze, głupie gadanie.



Jestem N.
Mam byt mało lat, ale wszyscy twierdzą, że jestem zbyt poważna (jak widać nie znają mnie z każdej strony). Moim ulubionym kolorem jest niebieski, właściwie nie wiem dlaczego. Mam królika. Kocham też koty i prawdopodobnie będę miała własnego. Uwielbiam cynamon. Moją ulubioną książką jest Inny Świat, Maxime Chattam. Kawa Oreo jest moim życiem, chodź zwykłej nie lubię. Chcę kiedyś pojechać do Francji. Mam lęk wysokości i boję się ciemności. Mój znak zodiaku to lew i uważam że, ktokolwiek to wymyślił, ma racje. Często nadużywam słów ktokolwiek, gdziekolwiek oraz jakkolwiek. Mój pokój ma zielony kolor i nie mam pojęcia, jak to się stało. Wierzę w dużo nadprzyrodzonych rzeczy. Mam urodziny 31 lipca. Kocham śpiewać. Nie za bardzo umiem malować, za to mam rękę do kredki i ołówka. Uważam że jestem człowiekiem-sztuką. Nie umiem pływać i w pewnym sensie boję się wody. Raz w życiu miałam gips, z powodu wypadku. Nienawidzę malować paznokci. Lubię smak cytryny. Nienawidzę zimy, wolałabym wieczne lato. Nie umiem historii ani biologi. Jestem dość specyficznym człowiekiem, ale pewnie mi nie wierzysz, bo to słowo już dawno straciło swoją wartość.

Komentarze

  1. Brzmi bardzo ciekawie. Znalazłabym wiele rzeczy, które nas łączą, jednakże ja uwielbiam kawę. Jest to napój, bez którego nie potrafiłabym żyć! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty